parallax background

Wirtualna Recepcja dla gabinetu masażu – przykład klienta

jak zmaleźć informacje w google
Jak znaleźć informacje w Google – szybko i celnie?
27 sierpnia 2018
Jak promować event?
12 września 2018

Nasz klient to jednoosobowy gabinet masażu. Właściciel i zarazem masażysta od początku działalności zdecydował się na Wirtualną Recepcję BrandAssist. Przekonaj się dlaczego!



Relaks najważniejszy! – perspektywa klienta

Wyobraź sobie: leżysz na łóżku do masażu, wprawne dłonie zdejmują z twoich barków napięcia, stres i ból. Pełen relaks przy nastrojowej muzyce i blasku świec… I nagle dzwoni telefon! Chwila wahania, słowo przeprosin i dłonie przerywają. Słyszysz rozmowę, a mięśnie stygną. Starasz się rozluźnić, ale sytuacja po jakimś czasie się powtarza. I cały relaks szlag trafił! Rozumiesz oczywiście, że inni klienci też chcą się umówić do tego sanktuarium relaksu… Ale! Nie chcesz, aby przerywano co chwilę twoją usługę.

A gdyby tak… wirtualna recepcja dla gabinetu masażu?

Koniec dylematu – perspektywa masażysty

Kochasz swoją pracę, lubisz czuć, jak spięty, zestresowany człowiek pod twoim dotykiem zmienia się nie do poznania. Jak odpuszczają jego blokady i znów zadomawia się we własnym ciele. W ciągu tej godziny czy półtorej masażu dajesz z siebie wiele i jest to ciężka praca fizyczna wymagająca skupienia.

Jednak aby zapewnić swojemu salonowi przychody, musisz mieć pewien poziom obłożenia (np. 4-6 masaży dziennie). Jeśli nie odbierzesz telefonu od zainteresowanego masażem klienta, to istnieje ryzyko, że zanim oddzwonisz, on zrezygnuje lub umówi się do konkurencji.
Dzwoniący potencjalny klient ma prawo chcieć dopytać o usługi, może nie znać cennika, może się wahać, który masaż lepszy, może dopytywać o drogę etc. Taka rozmowa często wymaga więcej czasu niż tylko wymiana podstawowych informacji – kto i kiedy chciałby przyjść. Jeśli potencjalny klient poczuje, że się spieszysz, by zakończyć rozmowę, może wyciągnąć wniosek, że i podczas masażu będziesz “taki nieprzyjazny”. A rzecz jasna będziesz się spieszył, bo obecny klient na stole stygnie!

Rozwiązanie problemu – wirtualna recepcja dla gabinetu masażu

Nasz klient od początku swojej działalności zdecydował się na usługę Wirtualnej Recepcji BrandAssist, dzięki czemu uniknął wymienionych wyżej problemów i trudności. Masażysta, który sam o sobie mówi, że jest “mało techniczny” nie musiał sam rozwiązywać tych zagadnień. W tym wypadku wdrożono też system rezerwacyjny, który w całości został skonfigurowany dla klienta według jego potrzeb przez wirtualną asystentkę.

Jakie są zalety Wirtualnej Recepcji z perspektywy klienta?

Dzięki usługom Wirtualnej Recepcji klient gabinetu masażu odnosi wiele korzyści:

• atmosfera relaksu i intymności w gabinecie (brak dzwoniącego telefonu),
• 100% wykorzystania czasu masażu,
• możliwość umówienia się na masaż w godzinach pracy recepcji (np. 10-18),
• sms z podsumowaniem rozmowy (miejsce, czas oraz rodzaj właśnie zarezerwowanego masażu),
• możliwość zadzwonienia do gabinetu, by odwołać wizytę lub zapytać o drogę (telefon zostanie odebrany ).

Dzięki wdrożeniu systemu rezerwacyjnego (np. Versum) dodatkowo klient osiąga:

• możliwość umówienia się przez internet (a więc o każdej porze doby – większość ludzi planuje w czasie wolnym),
• możliwość sprawdzenia wolnych terminów masażysty (przydatne zwłaszcza, gdy klient dysponuje tylko kilkoma wolnymi “oknami czasu”),
• automatyczne przypomnienia przed wizytą.

Jakie są zalety Wirtualnej Recepcji z perspektywy właściciela gabinetu?

Właściciel gabinetu masażu, posiadając u siebie Wirtualną Recepcję, może być spokojny o kontakt z klientem. Usługa ta daje mu:

• możliwość skoncentrowania się na masażu i niewybijanie się z rytmu,
• wsparcie techniczne w kwestiach obsługi i wdrożenia systemu,
• recepcją zajmuje się osoba specjalizująca się w obsłudze klienta, umiejąca aktywnie sprzedawać,
• czysty i przejrzysty kalendarz z grafikiem dostępny w telefonie.

Wirtualna recepcja – wsparcie dla drobnego przedsiębiorcy.

Powyższy przykład pokazuje, że wirtualna recepcja jest dobrym rozwiązaniem nie tylko dla dużych salonów, ale także dla jednoosobowych biznesów. Oddala ona dylemat, czy zajmować się klientem na łóżku, kozetce lub w fotelu, czy też zadbać o kolejne wizyty, odbierając telefony od potencjalnych klientów. Wirtualna recepcja dla gabinetu masażu to naprawdę strzał w dziesiątkę!

Sprawdza się także w sytuacji, gdy biznes prowadzony jest “po godzinach” pracy etatowej.

Dopiero rozpoczynasz swój biznes i nie zawsze możesz rozmawiać ze swoimi klientami? Poznaj Wirtualną Recepcję BrandAssist. Sprawdź, czy to idealne rozwiązanie dla Twojej firmy. 

 

Maja Wróblewska-Lenartowicz

Wirtualna Asystentka BrandAssist