Wirtualna Asystentka

Już tysiące firm oraz korporacji na całym świecie dostrzegło ogromne zalety finansowe w delegowaniu zadań Wirtualnym Asystentom. Sprawdź dlaczego zdalni pracownicy to droga to oszczędności oraz wygody.

Pola Sobczyk

Właściciel BrandAssist i BrandAssist Academy

Już tysiące małych i dużych firm oraz korporacji na całym świecie dostrzegło ogromne zalety finansowe w oddelegowaniu zadań Wirtualnym Asystentom. Zdalni specjaliści zajmą się czynnościami czasochłonnymi i są zawsze do dyspozycji swoich klientów.


Zadania wirtualne zawierają czynności z zakresu marketingu, organizacji biura,
e-commerce, rekrutacji, social media oraz organizacji eventów.

Pola Sobczyk

Właściciel BrandAssist

Samemu dotrzesz szybko, z Wirtualną Asystentką dalej"

"Samemu dotrzesz szybko, z Asystentem dalej."

NAJPOPULARNIEJSZE ZADANIA DLA FIRM ORAZ PROJEKTÓW

ORGANIZACJA CZASU I BIURA
  • Aktualizacja informacji na stronie firmowej
  • Research informacji
  • Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza excel
  • Zebranie informacji dotyczących konkurencji
  • Przygotowanie prezentacji z przygotowanym konspektem (PowerPoint)
MARKETING I E-COMMERCE
  • Przygotowanie oraz wysyłka maili (newsletter, świąteczne, zaproszenia)
  • Obsługa sklepu internetowego (opisy, aktualizacje, grafika, SEO)
  • Obsługa portali oraz grup social media (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube)
  • Aktualizacja oraz wrzucanie nowych produktów do e-sklepu
  • Obsługa klienta na live chat
EVENT
  • Wyszukanie, zebranie ofert i ustalenie ze Zlecającym miejsca warsztatu, szkolenia lub konferencji oraz rezerwacja wybranego miejsca
  • Tworzenie i wysyłanie ofert współpracy do patronów medialnych
  • Korespondencja mailowa z prelegentami, patronami medialnymi i uczestnikami szkolenia lub konferencji
  • Monitorowanie promocji wydarzenia przez patronów medialnych
  • Wsparcie promocji wydarzenia w social media
REKRUTACJA
  • Przygotowanie treści ogłoszenia oferty prac
  • Umieszczanie ofert pracy na portalach oraz serwisach społecznościowych
  • Segregacja nadesłanych CV (pierwszy etap)
  • Budowanie i zarządzanie wewnętrzną bazą kandydatów
  • Telefonowanie do kandydatów i umawianie na spotkania

NAJPOPULARNIEJSZE ZADANIA DLA FIRM ORAZ PROJEKTÓW

ORGANIZACJA CZASU I BIURA
  • Aktualizacja informacji na stronie firmowej
  • Aktualizacja oraz wrzucanie nowych produktów do e-sklepu
  • Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza excel
  • Zebranie informacji dotyczących konkurencji
  • Przygotowanie prezentacji z przygotowanym konspektem (PowerPoint)
MARKETING I E-COMMERCE
  • Przygotowanie oraz wysyłka maili (newsletter, świąteczne, zaproszenia)
  • Wprowadzanie i opisywanie (w tym SEO) nowych produktów
  • Obsługa klienta na Facebooku (wiadomości prywatne)
  • Moderacja komentarzy na Facebooku
  • Obsługa klienta na live chat, na stronie firmowej
EVENT
  • Wyszukanie, zebranie ofert i ustalenie ze Zlecającym miejsca warsztatu, szkolenia lub konferencji oraz rezerwacja wybranego miejsca
  • Tworzenie i wysyłanie ofert współpracy do patronów medialnych
  • Korespondencja mailowa z prelegentami, patronami medialnymi i uczestnikami szkolenia lub konferencji
  • Monitorowanie promocji wydarzenia przez patronów medialnych
  • Wsparcie promocji wydarzenia w social media
REKRUTACJA
  • Przygotowanie treści ogłoszenia oferty prac
  • Wstawienie oferty pracy na portalach oraz serwisach społecznościowych
  • Segregacja nadesłanych CV (pierwszy etap)
  • Budowanie i zarządzanie wewnętrzną bazą kandydatów
  • Telefonowanie do kandydatów i umawianie na spotkania

DLACZEGO WARTO WYNAJĄĆ WIRTUALNĄ ASYSTENTKĘ BRANDASSIST?

FAQ - POZNAJ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1Czy będę pracować tylko z jedną Wirtualną Asystentką?
Na początku współpracy zostanie Ci przydzielona tzw. główna asystentka, która pełni rolę Twojego przewodnika. To ona poprowadzi dla Ciebie szkolenie z obsługi programu, na którym pracujemy oraz omówisz z nią zadania. Jeżeli masz pytania - kieruj je bezpośrednio do niej. Oprócz głównej asystentki dostaniesz do zespołu tzw. asystentkę zastępczą, która w razie potrzeby, przejmie zadania główniej asystentki, a także realizuje te, które jej przydzielono. Oprócz tych dwóch asystentek, z którymi będziesz miał stały kontakt, do zespołu dołączmy pozostałe asystentki wg potrzeb.
2Dlaczego przydzielono mi zastępczą WA?
Asystentka zastępcza będzie wsparciem dla bieżących zadań, a także zastąpi Twoją główną asystentkę, kiedy ta zachoruje lub wyjedzie na urlop. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie zadania są realizowane bez przestojów i przerw.
3Co z bezpieczeństwem moich danych?
Każda osoba pracująca w BrandAssist, ma podpisane umowy oraz klauzule poufności danych, które zabezpieczają nas oraz Ciebie przed wyciekiem informacji. Nawiązując z nami współpracę, możesz cieszyć się dyskrecją. Pracujemy z wieloma znanymi markami. Jeżeli potrzebujesz podpisać dodatkowo NDA z nami, daj tylko o tym znać. Poczucie bezpieczeństwa naszych klientów jest dla nas najważniejsze.
4Czy delegowanie pracy jest opłacalne? Samo wyjaśnianie zadania zajmie mi czas, który mógłbym poświęcić na wykonanie go.
Delegowanie zadań opłaca się nie tylko pod kątem zaoszczędzonego czasu, ale także własnej energii. Często nasi Klienci zlecają zadania, które z powodzeniem mogliby sami wykonać, jednak mają świadomość, że w dłuższej perspektywie delegowanie zadań jest dla nich opłacalne np. jeżeli nie lubią wykonywać jakiegoś zadania, powierzenie go innej osobie, owocuje nowymi pomysłami, czy większą aktywnością w obszarach, które lubią. Idą do przodu, realizując ważniejsze z punktu widzenia rozwoju firmy zadania, a nie tkwią w “drobiazgach”, które im ciążą. Oczywiście wyjaśnienie czegoś zajmuje czas, ale jest to czynność jednorazowa. Zachęcamy do spisania procedur, które pomogą w delegowaniu zadań na przyszłość i będą inwestycją na lata.
5Jak będę komunikować się z moimi Wirtualnymi Asystentkami?
Pracujemy na dedykowanym programie do zarządzania projektami, który pokażemy podczas wdrożenia. Jeżeli jednak pracujesz już na innym tego typu programie od dawna i nie chcesz tego zmieniać, dostosujemy się do Ciebie. Najchętniej komunikujemy się za pośrednictwem programu do zarządzania projektami oraz mailowo i telefonicznie.
6Czy muszę wybierać zawsze taki sam pakiet godzin? Co, kiedy skończył się pakiet, a zostały zadania do zrealizowania? Czy opłata pobierana jest automatycznie?
Główna asystentka nadzoruje stan Twojego pakietu. W sytuacji, kiedy pakiet się wyczerpuje, a zostały jeszcze zadania do wykonania, informuje Cię o tym i pyta o wybór kolejnego pakietu (jednocześnie podpowiada, który z nich będzie dla Ciebie najkorzystniejszy). Oczywiście wybór dowolnego pakietu należy do Ciebie. Dla nas ważne jest, abyś wykorzystał wszystkie godziny. Ręce palą nam się do pracy!
7Czy mogę zobaczyć umowę o współpracę? Czy przy każdym pakiecie będę musiał podpisywać nową umowę?
Standardowo nie podpisujemy odrębnej umowy na świadczenie usług. W momencie zaksięgowania wpłaty na konto akceptujesz zasady współpracy, które znajdziesz w regulaminie: https://brandassist.pl/regulaminy-brandassist/. W przypadku, kiedy tworzymy dla Ciebie dzieło w postaci np. strony www, podpisujemy umowę o dzieło. To rozwiązanie jest optymalne, ponieważ NIE trzeba podpisywać każdorazowo umów za pakiet. Wygodne prawda? Wystarczy faktura i nasze wspólne ustalania, które mamy w mailu.
8Czy sprzedajecie produkty telefonicznie?
Nie świadczymy usług typu call center. Za to z chęcią umawiamy spotkania, przeprowadzamy ankiety, INFORMUJEMY Twoich Klientów o nowych usługach lub potwierdzamy ich dane kontaktowe itp.
9W jakich dniach i godzinach mogę na Was liczyć?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Do dyspozycji masz zespół składający się ze specjalistów marketingu, administracji, finansów, strategii, grafików, montażu filmów, rekrutacji, obsługi klienta itd.

Masz nadal wątpliwości? Skontaktuj się z nami.