Zobacz, jak wygląda współpraca z BrandAssist


Krok 1
Kontaktujesz się z nami mailowo lub telefonicznie. Przedstawiasz nam swoje potrzeby i ustalamy listę zadań, jakie chcesz nam oddelegować.

Krok 2
Chcemy, aby wybrana dla Ciebie Wirtualna Asystentka BrandAssist odpowiadała Twoim oczekiwaniom, dlatego powiesz nam także, jakie cechy charakteru cenisz we współpracy.

Krok 3
Gdy ustalimy zakres działań wybierasz pakiet godzinowy, który najlepiej opowiada Twoim potrzebom, lub też decydujemy się na realizację projektową.

Krok 4
Przydzielamy Ci główną oraz zastępczą Wirtualną Asystentkę, które będą realizowały dla Ciebie zadania.

Krok 5
Główna asystentka przeprowadza z Tobą instruktaż związany z platformą ICProject. Właśnie na niej przydzielasz zadania i kontrolujesz ich realizację, a także kontaktujesz się z Wirtualnymi Asystentkami.

Krok 6
Co tydzień w każdy piątek otrzymujesz rozliczenie czasu wykorzystanego w ramach pakietu wraz z wyszczególnieniem zrealizowanych zadań.