Certyfikat Wirtualna Asystentka

Skończyłaś kurs online i chciałabyś sprawdzić swoją wiedzę? Na co dzień pracujesz jako Wirtualna Asystentka, ale chcesz podwyższyć kwalifikacje oraz swoją wartość na rynku? A może potrzebujesz potwierdzić swoje umiejętności oraz zwiększyć sprzedaż swoich usług?



Zdobądź certyfikat Wirtualna Asystentka BrandAssist!

Przedsiębiorcy, szukając zdalnego pracownika, mają wiele obaw. Słusznie! Dlatego osoba posiadająca Certyfikat Wirtualna Asystentka szybciej i częściej nawiązuje współpracę z klientami. Ukończenie egzaminu jest potwierdzeniem profesjonalizmu, wiedzy i znajomości organizacji pracy.

Certyfikat potwierdza umiejętności:

1. Budowanie stron na platformie WordPress - partner wpdlazielonych.pl.

2. Dalszy rozwój oraz zarządzanie stroną WordPress.

3. Czym są widgety, wtyczki, domeny, hosting i serwer - jak nimi zarządzać.

4. SEO oraz content marketing.

5. Netykieta - maile biznesowe.

6. Podstawy PR i marketingu medialnego.

7. Najpopularniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej i zarządzania projektami.

8. Excel i Word – podstawy.

9. Social media – obsługa najważniejszych serwisów społecznościowych oraz ich narzędzi.

10. Niezbędne narzędzia graficzne dla każdego.

11. Negocjacje w biznesie.

12. Podstawy prawa w zakresie umów współpracy oraz prowadzenia działalności gospodarczej.

13. Jak pracować zdalnie i efektywnie?

14. Higiena pracy freelancera.

15. Strategie marketingowe i sprzedażowe - najpopularniejsze metody.

16. Savoir-vivre w biznesie.

17. Obsługa klienta - dobre praktyki w komunikacji.

18. Dobre praktyki w sprzedaży usług WA.

19. Dobre praktyki sprzedaży usług i produktów klienta.

20. Zarządzanie i organizacja czasu.


Ważne! Certyfikat jest ważny przez 12 miesięcy.

Jak wygląda egzamin?

Krok 1. Pierwszy dzień egzaminu odbywa się zdalnie. Każdy uczestnik otrzymuje wcześniej przygotowaną fikcyjną firmę oraz jej opis. Na podstawie materiałów, musi stworzyć stronę www i zdać ją w terminie do 14 dni.

Krok 2. Po uzyskaniu oceny pozytywnej (max. 48h na odpowiedź ze strony organizatora) uczestnicy zostają zaproszeni na egzamin pisemny w Warszawie.

Krok 3. Całość trwa 4,5h. Sprawdzana jest wiedza z podstaw marketingu, PR-u, sprzedaży, social media, obsługi klienta, programu excela oraz Word i narzędzi typu Trello, Canva, Nozbe. Na egzamin trzeba zabrać swojego laptopa.

Krok 4. Wyniki testów przedstawiane są po 7 dniach. Zdanie egzaminu z wynikiem min. 80% daje możliwość uzyskania certyfikatu.

Chcesz przystąpić do egzaminu? Nie przegap najbliższych terminów!


26.01.2019
09.02.2019
23.02.2019

Pamiętaj, że chęć udziału w egzaminie musisz zgłosić min. 15 dni przed terminem egzaminu!

Cena egzaminu to 600zł*

* kwota netto

Dlaczego warto być WA z certyfikatem BrandAssist?

  • Sprawdzisz swoje umiejętności i otrzymasz feedback, co warto poprawić i w co zainwestować.
  • Konsultacja w trakcie egzaminu pozwoli Ci na znalezienie mocnych stron.
  • Dołączysz do grona certyfikowanych WA i przez 12 miesięcy znajdziesz się na liście polecanych indywidualnych WA na stronie polasobczyk.pl, dzięki czemu masz większą możliwość zdobywania klientów.
  • Gdy w BrandAssist nie możemy zrealizować danego zlecenia, przekazujemy je indywidualnej WA posiadającej nasz certyfikat.
  • Przez 12 miesięcy bezpłatne korzystasz ze spotkań z Polą Sobczyk, które możesz potraktować jako konsultacje i burze mózgów w jednym.

Sprawdź odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące egzaminu

Kiedy muszę zgłosić chęć przystąpienia do egzaminu?
Chęć przystąpienia do egzaminu musisz zgłosić na minimum 15 dni przed datą egzaminu. Otrzymasz wtedy materiały, na podstawie których wykonasz zaliczeniową stronę WWW. Na wykonanie strony masz 14 dni, a więc ostateczna prezentacja strony musi nastąpić najkrócej dzień przed egzaminem.
Czy muszę wykonać stronę internetową przed przystąpieniem do egzaminu?
Tak. Samodzielne wykonanie strony WWW jest warunkiem przystąpienia do pisemnej części egzaminu. Jeśli nie oddasz strony, egzamin jest niezaliczony już w pierwszym etapie.
Jak mogę zarezerwować miejsce na egzaminie?
Napisz na adres: certyfikat@brandassist.pl
Gdzie dostępna będzie informacja o Wirtualnych Asystentkach posiadających certyfikat?
Osoby, które otrzymają min. 80% punktów na egzaminie, zostaną zamieszczone na liście indywidualnych Wirtualnych Asystentek polecanych przez BrandAssist. Lista dostępna jest tutaj.
Jak długo ważny jest certyfikat?
Certyfikat ważny jest 12 miesięcy.


Jesteśmy pierwszą marką w Polsce, która rozpoczęła usługi asystenckie na szeroką skalę wraz kursami na Wirtualne Asystentki. Szkolenia prowadzone są przez specjalistów oraz praktyków, a marka BrandAssist i wysoka jakość usług ich wirtualnych asystentów staje się rozpoznawalna w całym kraju.



Masz do nas pytania? Skontaktujemy się z Tobą w dogodnym dla Ciebie terminie.


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym - w celu udzielenia odpowiedzi na złożone zapytanie oraz prowadzenia ewentualnej dalszej korespondencji.

Informujemy, że zgodę na przetwarzanie danych osobowych może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie poprzez kontakt e-mailowy z Administratorem. Będziemy przetwarzać dane dopóki zgoda nie zostanie wycofana. Niemniej jednak, wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Pola Sobczyk, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „BrandAssist Pola Sobczyk”. Wszelkie kwestie prawne związane z przetwarzaniem danych znajdzie Pani/Pan w Polityce prywatności i plików cookies