Cennik

MiniAssist

5godzin

449 zł

  • Dla kogo?
    Dla zaczynających delegować

  • BONUS
    Test osobowości MAXIE DISC ®
  • Termin wykorzystania pakietu:
    1 miesiąc

StartAssist

10godzin

889 zł

  • Dla kogo?
    Dla szukających wytchnienia od niechcianych zadań
  • BONUS
    Test osobowości MAXIE DISC ®
  • Termin wykorzystania pakietu:
    1 miesiąc

PlusAssist

30godzin

2449 zł

  • Dla kogo?
    Dla wymiataczy delegowania

  • BONUS
    Test osobowości MAXIE DISC ®
  • Termin wykorzystania pakietu:
    2 miesiące

*Podane ceny są cenami netto
**Test osobowości MAXIE DISC ® udostępniany jest przy zakupie pierwszego pakietu

„Zawsze wydaje się, że coś jest niemożliwe, dopóki nie zostanie to zrobione.”

Nelson Mandela

Skąd ta cena?


Dlaczego Wirtualna Asystentka z BrandAssist?








Dlaczego Wirtualna Asystentka z BrandAssist?







FAQ - POZNAJ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1Czy będę pracować tylko z jedną Wirtualną Asystentką?
Na początku współpracy zostanie Ci przydzielona tzw. główna asystentka, która pełni rolę Twojego przewodnika. To ona poprowadzi dla Ciebie szkolenie z obsługi programu, na którym pracujemy oraz omówisz z nią zadania. Jeżeli masz pytania - kieruj je bezpośrednio do niej. Oprócz głównej asystentki dostaniesz do zespołu tzw. asystentkę zastępczą, która w razie potrzeby, przejmie zadania główniej asystentki, a także realizuje te, które jej przydzielono. Oprócz tych dwóch asystentek, z którymi będziesz miał stały kontakt, do zespołu dołączmy pozostałe asystentki wg potrzeb.
2Dlaczego przydzielono mi zastępczą WA?
Asystentka zastępcza będzie wsparciem dla bieżących zadań, a także zastąpi Twoją główną asystentkę, kiedy ta zachoruje lub wyjedzie na urlop. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie zadania są realizowane bez przestojów i przerw.
3Co z bezpieczeństwem moich danych?
Każda osoba pracująca w BrandAssist, ma podpisane umowy oraz klauzule poufności danych, które zabezpieczają nas oraz Ciebie przed wyciekiem informacji. Nawiązując z nami współpracę, możesz cieszyć się dyskrecją. Pracujemy z wieloma znanymi markami. Jeżeli potrzebujesz podpisać dodatkowo NDA z nami, daj tylko o tym znać. Poczucie bezpieczeństwa naszych klientów jest dla nas najważniejsze.
4Czy delegowanie pracy jest opłacalne? Samo wyjaśnianie zadania zajmie mi czas, który mógłbym poświęcić na wykonanie go.
Delegowanie zadań opłaca się nie tylko pod kątem zaoszczędzonego czasu, ale także własnej energii. Często nasi Klienci zlecają zadania, które z powodzeniem mogliby sami wykonać, jednak mają świadomość, że w dłuższej perspektywie delegowanie zadań jest dla nich opłacalne np. jeżeli nie lubią wykonywać jakiegoś zadania, powierzenie go innej osobie, owocuje nowymi pomysłami, czy większą aktywnością w obszarach, które lubią. Idą do przodu, realizując ważniejsze z punktu widzenia rozwoju firmy zadania, a nie tkwią w "drobiazgach”, które im ciążą. Oczywiście wyjaśnienie czegoś zajmuje czas, ale jest to czynność jednorazowa. Zachęcamy do spisania procedur, które pomogą w delegowaniu zadań na przyszłość i będą inwestycją na lata.
5Jak będę komunikować się z moimi Wirtualnymi Asystentkami?
Pracujemy na dedykowanym programie do zarządzania projektami, który pokażemy podczas wdrożenia. Jeżeli jednak pracujesz już na innym tego typu programie od dawna i nie chcesz tego zmieniać, dostosujemy się do Ciebie. Najchętniej komunikujemy się za pośrednictwem programu do zarządzania projektami oraz mailowo i telefonicznie.
6 Czy muszę wybierać zawsze taki sam pakiet godzin? Co, kiedy skończył się pakiet, a zostały zadania do zrealizowania? Czy opłata pobierana jest automatycznie?
Główna asystentka nadzoruje stan Twojego pakietu. W sytuacji, kiedy pakiet się wyczerpuje, a zostały jeszcze zadania do wykonania, informuje Cię o tym i pyta o wybór kolejnego pakietu (jednocześnie podpowiada, który z nich będzie dla Ciebie najkorzystniejszy). Oczywiście wybór dowolnego pakietu należy do Ciebie. Dla nas ważne jest, abyś wykorzystał wszystkie godziny. Ręce palą nam się do pracy!
7Czy mogę zobaczyć umowę o współpracę? Przy każdym pakiecie będę musiał podpisywać nową umowę?
Standardowo nie podpisujemy odrębnej umowy na świadczenie usług. W momencie zaksięgowania wpłaty na konto akceptujesz zasady współpracy, które znajdziesz w regulaminie: https://brandassist.pl/regulaminy-brandassist/. W przypadku, kiedy tworzymy dla Ciebie dzieło w postaci np. strony www, podpisujemy umowę o dzieło. To rozwiązanie jest optymalne, ponieważ NIE trzeba podpisywać każdorazowo umów za pakiet. Wygodne prawda? Wystarczy faktura i nasze wspólne ustalania, które mamy w mailu.
8Czy sprzedajecie produkty telefonicznie?
Nie świadczymy usług typu call center. Za to z chęcią umawiamy spotkania, przeprowadzamy ankiety, INFORMUJEMY Twoich Klientów o nowych usługach lub potwierdzamy ich dane kontaktowe itp.
9W jakich dniach i godzinach mogę na Was liczyć?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Do dyspozycji masz zespół składający się ze specjalistów marketingu, administracji, finansów, strategii, grafików, montażu filmów, rekrutacji, obsługi klienta itd.

Masz nadal wątpliwości? Skontaktuj się z nami.

Programy, aplikacje i media, w których pracujemy

Nie wiesz, który pakiet wybrać? Z chęcią doradzimy!