parallax background

Branża nieruchomości – wirtualna pomoc.

Co Wirtualna Asystentka robi dla agencji marketingowej?
10 marca 2020
Usprawnienie dla firm. Kilka pomysłów
7 maja 2020

Prowadzisz biuro nieruchomości. Wynajmujesz mieszkania na pokoje lub zajmujesz się nieruchomościami inwestycyjnie. W każdej z tych sytuacji przychodzi taki moment, kiedy ogrom pracy Cię przytłacza.

Klienci poszukujący mieszkania do kupienia, najemcy, którym cieknie woda z kaloryfera czy też problemy z ekipą remontującą mieszkanie pod inwestycje. Kto kiedykolwiek pracował w branży nieruchomości ten wie o co chodzi.

Warto więc mieć obok siebie kogoś, kto przejmie część obowiązków. Tak abyś ty mógł skupić się na tych najważniejszych aspektach swojego biznesu. Taką osobą może być zatrudniona przez Ciebie Wirtualna Asystentka.

W czym dokładnie może Ci pomóc w branży nieruchomości?

Jeśli wynajmujesz mieszkania i pokoje:

  • Wystawianie ogłoszeń na odpowiednich portalach oraz na profilach społecznościowych. Wystarczy, że prześlesz zdjęcia i opisy nieruchomości. Wtedy Wirtualna Asystentka zadba o to, aby ogłoszenia trafiły do jak największej ilości miejsc w sieci
  • Odbieranie telefonów od potencjalnych najemców. Będzie pierwszym kontaktem dla osób dzwoniących, udzieli podstawowych informacji na temat nieruchomości oraz poinformuje o warunkach najmu oraz cenie
  • Umawianie potencjalnych najemców na oglądanie nieruchomości – doda spotkanie do Twojego kalendarza oraz potwierdzi ten termin z klientem
  • Formalności związane z podpisaniem umowy – dopilnuje podpisania umowy oraz wpłaty kaucji (jeśli takowa jest wymagana)

Pierwszy kontakt klienta w branży nieruchomości.

Gdy mieszkania i pokoje są już wynajęte pojawia się mnóstwo sytuacji, kiedy pomoc Wirtualnej Asystentki może być naprawdę niezbędna.

To ona pozostaje w stałym kontakcie z najemcami, do niej zgłaszane są wszelkie informacje związane z usterkami technicznymi w lokalach oraz problemy najemców na przykład z płatnością za czynsz.

Gdy zbliżają się terminy wygaśnięcia umów najmu – to ona dba o to, aby ogłoszenia ukazały się w sieci odpowiednio wcześniej.

W przypadku usterek zgłasza je od razu do odpowiedniej osoby technicznej i monitoruje ich usunięcie.

Możesz również powierzyć jej inne zadania takie jak sprawdzanie, czy najemcy spisali liczniki oraz nadzorowanie nieruchomości poprzez platformę SON.

Zadania administracyjne w branży nieruchomości?

Wirtualna Asystentka idealnie sprawdzi się również w zadaniach typowo administracyjnych – bo przecież takie również mają miejsce w Twojej branży.

Jeśli akurat jesteś na spotkaniu z nowym inwestorem – możesz przekierować połączenia telefoniczne na jej numer.

Gdy szykujesz się do akcji pozyskiwania mieszkań pod nowe inwestycje – możesz zlecić jej research i regularne skanowanie ogłoszeń. 

Dlaczego Wirtualna Asystentka sprawdzi się w branży nieruchomości?

Jak widać sytuacji, kiedy Wirtualna Asystentka może Ci pomóc jest bardzo dużo i wszystkie obowiązki jakie jej powierzysz mogą być wykonywane zdalnie.

Nie ma konieczności zatrudniania jej na stałe w biurze dzięki czemu realnie obniżasz koszty związane z zatrudnieniem pracownika, chociażby te związane ze stworzeniem stanowiska pracy.

Dodatkowo Wirtualna Asystentka rozliczy się z Tobą za faktycznie przepracowany dla Ciebie czas – na początku współpracy ustalicie, czy będziecie rozliczać się pakietowo czy minutowo.

Masz pytania na temat współpracy z Wirtualną Asystentką? A może już jesteś gotowy, aby ją zatrudnić? Koniecznie skontaktuj się z naszym zespołem i powiedz, jak możemy Ci pomóc!

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak delegować zadania Wirtualnej Asystentce, koniecznie zapisz się na darmowe szkolenie online. Planuj i deleguj tak jak lubisz. To możliwe!

Małgorzata Jagóra

Wirtualna Asystentka BrandAssist