Przedsiębiorca i Wirtualna Asystentka
- jak nie stracić pieniędzy oraz kontroli?

Przedsiębiorca i Wirtualna Asystentka
- jak nie stracić pieniędzy oraz kontroli?

Wirtualne Asystentki zrewolucjonizowały tysiące startupów na całym świecie, a o zaletach współpracy z WA piszą w swoich książkach milionerzy i influencerzy.

Kim są lub kim powinny być Wirtualne Asystentki? Dlaczego stają się częścią ogromnych marek? Jakie są najczęstsze błędy przedsiębiorców którzy chcą pracować z Wirtualną Asystentką? Na te oraz wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź na webinarze.

Kto powinien znaleźć się na webinarze?


  • właściciele oraz managerowie firm,
  • pracownicy działu hr i employer branding,
  • blogerzy,
  • osoby, które planują założyć firmę,
  • wszystkie osoby, które chcą otrzymać wiedzę na temat dobrych praktyk współpracy z Wirtualną Asystentką,
  • osoby, które planują umożliwić swoim etatowym pracownikom pracę zdalną.
  • właściciele oraz managerowie firm,
  • pracownicy działu hr i employer branding,
  • blogerzy,
  • osoby, które planują założyć firmę,
  • wszystkie osoby, które chcą otrzymać wiedzę na temat dobrych praktyk współpracy z Wirtualną Asystentką,
  • osoby, które planują umożliwić swoim etatowym pracownikom pracę zdalną.

Czego dowiesz się podczas webinaru?


  • kim powinny być Wirtualne Asystentki,
  • jakie WA spotkasz obecnie na rynku,
  • jak rozpocząć współpracę z WA,
  • jak powinna wyglądać umowa z WA,
  • na co zwrócić uwagę przed współpracą,
  • jakie stawki obecnie są na rynku i jak je negocjować,
  • w czym może pomóc Wirtualna Asystentka,
  • dlaczego początki bywają trudne i jak tego uniknąć,
  • kto najczęściej współpracuje ze zdalnymi pracownikami,
  • jak stworzyć jasne procedury współpracy,
  • jak rozpocząć współpracę z WA,
  • dobre praktyki we współpracy z Wirtualną Asystentką na lata,
  • jak chronić się przed kradzieżą danych i oszustwami,
  • zarządzanie czasem przedsiębiorcy - praktyczne metody,
  • na co uważać podczas przenoszenia pracowników etatowych na tryb zdalnej pracy,
  • najpopularniejsze narzędzia do zarządzania projektami oraz współpracy z pracownikami zdalnymi.
  • kim powinny być Wirtualne Asystentki,
  • jakie WA spotkasz obecnie na rynku,
  • jak rozpocząć współpracę z WA,
  • jak powinna wyglądać umowa z WA,
  • na co zwrócić uwagę przed współpracą,
  • jakie stawki obecnie są na rynku i jak je negocjować,
  • w czym może pomóc Wirtualna Asystentka,
  • dlaczego początki bywają trudne i jak tego uniknąć,
  • kto najczęściej współpracuje ze zdalnymi pracownikami,
  • jak stworzyć jasne procedury współpracy,
  • jak rozpocząć współpracę z WA,
  • dobre praktyki we współpracy z Wirtualną Asystentką na lata,
  • jak chronić się przed kradzieżą danych i oszustwami,
  • zarządzanie czasem przedsiębiorcy - praktyczne metody,
  • na co uważać podczas przenoszenia pracowników etatowych na tryb zdalnej pracy,
  • najpopularniejsze narzędzia do zarządzania projektami oraz współpracy z pracownikami zdalnymi.

Prowadząca spotkanie:


Pola Sobczyk

- CEO BrandAssist, prekursorka Wirtualnych Asystentek w Polsce oraz wdrożeń usprawniających zdalną współpracę. Od 2016 roku prowadzi spotkania i konsultacje dla właścicieli firm chcących rozwijać firmę za pomocą Wirtualnych Asystentek oraz wspiera osoby, które planują wejść na rynek freelancer poprzez szkolenia oraz kursy. BrandAssist jest pierwszą w Polsce firmą, która certyfikuje Wirtualne Asystentki, zapewniając tym samym o wysokiej jakości usług takich osób.

Kto prowadzi webinar?


Pola Sobczyk

- CEO BrandAssist, prekursorka Wirtualnych Asystentek w Polsce oraz wdrożeń usprawniających zdalną współpracę. Od 2016 roku prowadzi spotkania i konsultacje dla właścicieli firm chcących rozwijać firmę za pomocą Wirtualnych Asystentek oraz wspiera osoby, które planują wejść na rynek freelancer poprzez szkolenia oraz kursy. BrandAssist jest pierwszą w Polsce firmą, która certyfikuje Wirtualne Asystentki, zapewniając tym samym o wysokiej jakości usług takich osób.

TERMIN NAJBLIŻSZEGO WEBINARU

11:30 - 12:30 / 06.06.2018(środa)

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń

Przygotuj się na wskazówki, które można wdrożyć od pierwszego dnia!