Wirtualna Recepcja




Wirtualna recepcja to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, w których istotną częścią obsługi klienta jest rezerwacja wizyt oraz szybka odpowiedź na zapytania. To alternatywa dla osób, które nie mogą ponosić wysokich kosztów zatrudnienia pracownika, a zależy im na zachowaniu wysokiej jakości klienta w gabinecie, salonie, klubie, sklepie czy restauracji.

Usługi Wirtualnej Recepcji


Umawianie wizyt
oraz spotkań

Nowoczesny system
rezerwacji

Potwierdzanie wizyt
oraz spotkań

Obsługa
i wysyłka maili


Obsługa klienta na Facebooku
(prywatne wiadomości)

Moderacja komentarzy
na Facebooku

Telefoniczna
obsługa klienta

Aktualizacja
firmowego fanpage'a

Zalety Wirtualnej Recepcji

Oszczędzasz na kosztach zatrudnienia stałego pracownika i nie martwisz się o chorobowe czy urlopy.
Nie martwisz się o odpowiednie wyposażenie stanowiska i konserwację sprzętu niezbędnego do pracy Asystentki.
Profesjonalna obsługa klienta to dodatkowy prestiż, wpływający na odbiór oraz zapamiętywanie marki wśród klientów.
Otrzymasz własny numer telefonu do połączeń przychodzących oraz wychodzących, o czym poinformujemy wszystkich dotychczasowych klientów
Przypomnienia dla klientów i pacjentów minimalizują puste okienka i tym samym utratę pieniędzy.
Masz stały dostęp do systemu rezerwacji oraz kontakt z Wirtualną Asystentką.
Masz możliwość kontroli i samodzielnej edycji systemu rezerwacji
Zmniejszysz liczbę potencjalnych klientów, których tracisz przez nieodebrane telefony lub brak odpowiedzi na Facebooku.
Nareszcie zyskasz więcej czasu, aby skupić się na swojej specjalizacji.

Masz do nas pytania? Skontaktujemy się z Tobą w dogodnym dla Ciebie terminie.