Wirtualna Asystentka

Już tysiące małych i dużych firm oraz korporacji na całym świecie dostrzegło ogromne zalety finansowe w oddelegowaniu zadań Wirtualnym Asystentom. Zdalni specjaliści zajmą się czynnościami czasochłonnymi i są zawsze do dyspozycji swoich klientów

.

Zadania wirtualne zawierają czynności z zakresu marketingu, organizacji biura,
e-commerce, rekrutacji, social media oraz organizacji eventów.

Pola Sobczyk

Właściciel BrandAssist

"Samemu dotrzesz szybko, z Asystentem dalej."

NAJPOPULARNIEJSZE ZADANIA DLA FIRM ORAZ PROJEKTÓW

ORGANIZACJA CZASU I BIURA
  • Aktualizacja informacji na stronie firmowej
  • Research informacji
  • Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza excel
  • Zebranie informacji dotyczących konkurencji
  • Przygotowanie prezentacji z przygotowanym konspektem (PowerPoint)
MARKETING I E-COMMERCE
  • Przygotowanie oraz wysyłka maili (newsletter, świąteczne, zaproszenia)
  • Obsługa sklepu internetowego (opisy, aktualizacje, grafika, SEO)
  • Obsługa portali oraz grup social media (Twitter, Facebook, Instagram, YouTube)
  • Aktualizacja oraz wrzucanie nowych produktów do e-sklepu
  • Obsługa klienta na live chat
EVENT
  • Wyszukanie, zebranie ofert i ustalenie ze Zlecającym miejsca warsztatu, szkolenia lub konferencji oraz rezerwacja wybranego miejsca
  • Tworzenie i wysyłanie ofert współpracy do patronów medialnych
  • Korespondencja mailowa z prelegentami, patronami medialnymi i uczestnikami szkolenia lub konferencji
  • Monitorowanie promocji wydarzenia przez patronów medialnych
  • Wsparcie promocji wydarzenia w social media
REKRUTACJA
  • Przygotowanie treści ogłoszenia oferty prac
  • Umieszczanie ofert pracy na portalach oraz serwisach społecznościowych
  • Segregacja nadesłanych CV (pierwszy etap)
  • Budowanie i zarządzanie wewnętrzną bazą kandydatów
  • Telefonowanie do kandydatów i umawianie na spotkania

NAJPOPULARNIEJSZE ZADANIA DLA FIRM ORAZ PROJEKTÓW

ORGANIZACJA CZASU I BIURA
  • Aktualizacja informacji na stronie firmowej
  • Aktualizacja oraz wrzucanie nowych produktów do e-sklepu
  • Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza excel
  • Zebranie informacji dotyczących konkurencji
  • Przygotowanie prezentacji z przygotowanym konspektem (PowerPoint)
MARKETING I E-COMMERCE
  • Przygotowanie oraz wysyłka maili (newsletter, świąteczne, zaproszenia)
  • Wprowadzanie i opisywanie (w tym SEO) nowych produktów
  • Obsługa klienta na Facebooku (wiadomości prywatne)
  • Moderacja komentarzy na Facebooku
  • Obsługa klienta na live chat, na stronie firmowej
EVENT
  • Wyszukanie, zebranie ofert i ustalenie ze Zlecającym miejsca warsztatu, szkolenia lub konferencji oraz rezerwacja wybranego miejsca
  • Tworzenie i wysyłanie ofert współpracy do patronów medialnych
  • Korespondencja mailowa z prelegentami, patronami medialnymi i uczestnikami szkolenia lub konferencji
  • Monitorowanie promocji wydarzenia przez patronów medialnych
  • Wsparcie promocji wydarzenia w social media
REKRUTACJA
  • Przygotowanie treści ogłoszenia oferty prac
  • Wstawienie oferty pracy na portalach oraz serwisach społecznościowych
  • Segregacja nadesłanych CV (pierwszy etap)
  • Budowanie i zarządzanie wewnętrzną bazą kandydatów
  • Telefonowanie do kandydatów i umawianie na spotkania

DLACZEGO WARTO WYNAJĄĆ WIRTUALNĄ ASYSTENTKĘ?

Masz do nas pytania? Skontaktujemy się z Tobą w dogodnym dla Ciebie terminie.