Anna, kosmetyczka
21 czerwca 2016
LifeTube Festival – czas na liderów opinii w Internecie
26 lipca 2016

Jarek jest lekarzem i prowadzi prywatny gabinet. Nie ma problemu ze znalezieniem pacjentów - większość z nich pozyskał poprzez „pocztę pantoflową” oraz serwisy informacyjne typu znanylekarz.pl. Bardzo często w trakcie wizyt pacjentów dzwonił telefon – byli to nowi klienci pragnący umówić się na wizytę czy też przedstawiciele handlowi. Nie zawsze wypadało odebrać, dlatego codziennie poświęcał wolny czas na oddzwanianie. Odczuwał brak recepcji u siebie w gabinecie, ale nie chciał zatrudniać nowej osoby ze względu na brak miejsca oraz wystarczającej liczby zadań. Zastanawiał się nad osobą pracującą zdalnie lub na pół etatu. Zdawał sobie jednak sprawę, że jego pacjenci wymagają troskliwej obsługi, a ciężko jest znaleźć kogoś zaufanego na stałe, zwłaszcza przy takim trybie pracy.

Rozwiązaniem dla Jarka był Asystent Wirtualny, który jest dostępny dla jego pacjentów od 9:00 do 18:00. Asystent odpowiada na wiadomości i rezerwuje wizyty. Dodatkowo przed każdą z nich jego pacjenci otrzymują smsa przypominającego o spotkaniu, dzięki czemu Jarek nie ma już luk w swoim grafiku. Ponadto mógł poświęcić całą swoją uwagę pacjentom, gdyż w końcu przestał być rozpraszany przez nieustannie dzwoniący telefon.