parallax background

Jak dodać więcej lokalizacji firmy na Facebooku

Nie takie zgłoszenie do GIODO straszne jak je malują!
16 maja 2017
Poznaj inne oblicze Excela – ciekawe zastosowania w życiu codziennym
11 lipca 2017


Facebook umożliwia w prosty sposób dodanie lokalizacji swojej firmy do fanpage, a następnie zarządzanie nimi i kontrolowanie lokalnych stron oraz reklam rozpoznawalności lokalnej.

Co daje narzędzie lokalizacji firmy?
- pomaga klientom w szybkim znalezieniu firmy i ich placówki w wybranym mieście,
- oferuje lokalizowane materiały (dodawanie postów tylko dla wybranych lokalizacji),
- zarządza wszystkimi lokalizacjami w jednym miejscu,
- podsumowuje zameldowania,
- zarządza reklamami rozpoznawalności lokalnej na Facebooku.
1. Wchodzimy na swój fanpage.

2. Przechodzimy do „Ustawienia”.



3. Następnie wybieramy opcję „Lokalizacje”, znajdującą się po lewej stronie.



4. Pojawi się okno, w którym trzeba kliknąć „OK”.



5. Następnie klikamy przycisk „Dodaj lokalizację”.



6. Wybieramy opcję „Utwórz nową stronę”.



7. Pojawi się okno, w którym uzupełniamy puste pola.
Numer placówki: np. 1 - Kraków, 2 – Warszawa.
Podkategorie: wybrać podkategorie, do jakich należy tematyka fanpage.




8. Po uzupełnieniu pól klikamy „Zapisz” oraz w oknie potwierdzającym dodanie lokalizacji „Zamknij”.



9. Lokalizację możemy jeszcze uzupełnić o dodatkowe dane klikając na ikonę ołówka po prawej stronie.



10. Można teraz:
- dodać nazwę strony, np. facebook.com/FirmaKrakow czy facebook.com/FirmaWarszawa,
- pozwolić lub zabronić na pokazywanie postów z głównej strony na stronie lokalizacji,
- ustawić, czy ma się automatycznie pokazywać ta lokalizacja, jeśli użytkownik jest jej najbliżej.
Po zmianach klikamy na „Zapisz”.



11. Teraz na naszej stronie głównej pojawiła się nowa zakładka „Lokalizacje”.



12. Znajdziemy w niej mapę z zaznaczonymi punktami.



 

Daria Bodziony

Asystentka Wirtualna BrandAssist