Agata, architekt
8 grudnia 2015

Eliza, coach i psycholog

Eliza jest coachem i psychologiem, pracuje we własnym gabinecie i samodzielnie ustala swój czas pracy. W przyszłości bardzo chciałaby prowadzić warsztaty oraz szkolenia. Nie miała jednak nigdy głowy do marketingu i ,,informatycznych rzeczy”. Stronę internetową zamówiła od agencji reklamowej, a samą reklamą zajmowała się od czasu do czasu to w serwisach społecznościowych, to okazyjnie w lokalnej prasie. Ustalenie właściwego grafiku pracy często zaburzało jej roztargnienie niektórych pacjentów, którzy zapominali o umówionej wizycie. Zdawała sobie sprawę, że w ten sposób traci nie tylko cenny czas, ale i pieniądze. Często również nie miała kiedy odpisać na wiadomości z zapytaniami na Facebooku, przez co dodatkowo traciła nowych, potencjalnych klientów.

Asystenci rozpoczęli obsługę jej strony firmowej (fanpage) pod względem moderacji komentarzy i prywatnych wiadomości, a tym mniej zorganizowanym pacjentom z radością przypominają o wizycie telefonicznie. Dzięki temu Eliza zyskała więcej czasu, dlatego też może skupić się na nowym projekcie wydarzeń motywacyjnych, a pacjenci dokładnie wiedzą o zbliżającym się spotkaniu.