parallax background

Co to jest SEM

7 grafik, bez których nie może istnieć sklep online
11 lutego 2016
Instant Articles dostępny dla każdego od 12 kwietnia
18 lutego 2016

 

SEM – czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych, to opcja, która wymaga inwestycji finansowej, ale jej właściwe stosowanie przynosi wymierne korzyści w formie zwiększenia ruchu w witrynie oraz sprzedaży w sklepach internetowych.

12729109_983577591730130_4765745913446487410_n

Krótko i na temat

Działania sponsorowane SEM najlepiej przedstawia równanie: SEO + PPC = SEM (gdzie PPC, czyli Pay Per Click oznacza sposób opłaty za reklamy w wyszukiwarkach internetowych, polegający na naliczaniu opłat za kliknięcie w link sponsorowany lub reklamę przez odbiorcę, nie naliczając za samo jej wyświetlenie)

Na marketing internetowy w wyszukiwarkach składa się szereg działań takich jak optymalizacja strony www, opłacanie linków sponsorowanych, opłacanie słów/fraz kluczowych oraz remarketing. Wszystkie te działania mają na celu zwiększenie ruchu w witrynie i łatwiejsze dotarcie do potencjalnych klientów. Dzięki sprzężeniu linków sponsorowanych ze słowami kluczowymi, reklamy, które pokazują się w wynikach wyszukiwania są dostosowane do użytkownika, który użył danego słowa w wyszukiwarce.

Z doświadczenia wiemy, że kampanię SEM najlepiej powierzyć specjalistom. W szczególności optymalizowanie kampanii AdWords (m.in. opłacanie słów/fraz kluczowych) wymaga wiele doświadczenia!

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

 

Agata Sorbian, Asystentka Wirtualna BrandAssist

jajajajaja

Fanka social media i buldogów francuskich. Optymalizacja stron to dla niej hobby, a nie praca 🙂 Nigdy nie przestaje gadać, a jak nie ma już do kogo nawet zadzwonić, zaczyna pisać!