Kim jest Wirtualna Asystentka?

 
polasobczykbrandassistxxs_15022017

Asystentki to zdalne specjalistki wspierające rozwój firm, projektów oraz osób indywidualnych. Zajmują się zadaniami czasochłonnymi i rutynowymi. Już tysiące małych i dużych firm na całym świecie dostrzega ogromne zalety finansowe jakimi są usługi asystenckie i Wirtualne Asystentki. Jest to inwestycja, która przekłada się na natychmiastowy efekt i zdecydowanie zmniejsza koszty działalności.




"Samemu dotrzesz szybciej, z Asystentką dalej"

Najpopularniejsze zadania

Zadania wirtualne zawierają czynności z zakresu marketingu, organizacji biura, e-commerce, rekrutacji, social media oraz organizacji eventu. Ze względu na różnorodną pracochłonność zadań, część z nich wyceniana jest indywidualnie. Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze zadania dla firm oraz projektów.

Marketing i e-commerce

  • Przygotowanie oraz wysyłka maili (newsletter, świąteczne, zaproszenia)
  • Wprowadzanie i opisywanie (w tym SEO) nowych produktów
  • Obsługa klienta na Facebooku (wiadomości prywatne)
  • Moderacja komentarzy na Facebooku
  • Obsługa klienta na live chat, na stronie firmowej

Organizacja czasu i biura

  • Aktualizacja informacji na stronie firmowej
  • Aktualizacja oraz wrzucanie nowych produktów do e-sklepu
  • Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza excel
  • Zebranie informacji dotyczących konkurencji
  • Przygotowanie prezentacji z przygotowanym konspektem (PowerPoint)

Event

  • Wyszukanie, zebranie ofert i ustalenie ze Zlecającym miejsca warsztatu, szkolenia lub konferencji oraz rezerwacja wybranego miejsca
  • Tworzenie i wysyłanie ofert współpracy do patronów medialnych
  • Korespondencja mailowa z prelegentami, patronami medialnymi i uczestnikami szkolenia lub konferencji
  • Monitorowanie promocji wydarzenia przez patronów medialnych

Rekrutacja

  • Przygotowanie treści ogłoszenia oferty prac
  • Wstawienie oferty pracy na portalach oraz serwisach społecznościowych
  • Segregacja nadesłanych CV (pierwszy etap)
  • Budowanie i zarządzanie wewnętrzną bazą kandydatów
  • Telefonowanie do kandydatów i umawianie na spotkania

Zadania Wirtualnej Asystentki

Zadania wirtualne zawierają czynności z zakresu marketingu, organizacji biura, e-commerce, rekrutacji, social media oraz organizacji eventu. Ze względu na różnorodną pracochłonność zadań, część z nich wyceniana jest indywidualnie. Poniżej przedstawiamy najpopularniejsze zadania dla firm oraz projektów.
Marketing/ e-commerce
  • Przygotowanie oraz wysyłka maili (newsletter, świąteczne, zaproszenia)
  • Wprowadzanie i opisywanie (w tym SEO) nowych produktów
  • Obsługa klienta na Facebooku (wiadomości prywatne)
  • Moderacja komentarzy na Facebooku
  • Obsługa klienta na live chat, na stronie firmowej
Rekrutacja
  • Przygotowanie treści ogłoszenia oferty pracy
  • Wstawienie oferty pracy na portalach oraz serwisach społecznościowych
  • Segregacja nadesłanych CV (pierwszy etap)
  • Budowanie i zarządzanie wewnętrzną bazą kandydatów
  • Wykonywanie telefonów do kandydatów oraz umawianie na spotkania
Event
  • Wyszukanie, zebranie ofert i ustalenie ze Zlecającym miejsca warsztatu, szkolenia lub konferencji oraz rezerwacja wybranego miejsca
  • Tworzenie i wysyłanie ofert współpracy do patronów medialnych
  • Korespondencja mailowa z prelegentami, patronami medialnymi i uczestnikami szkolenia lub konferencji
  • Monitorowanie promocji wydarzenia przez patronów medialnych
  • Wpisywanie danych kontaktowych z wizytówek uczestników do komputera
Organizacja czasu i biura
  • Aktualizacja informacji na stronie firmowej
  • Aktualizacja oraz wrzucanie nowych produktów do e-sklepu
  • Aktualizacja intranetu
  • Zebranie informacji dotyczących konkurencji
  • Umawianie spotkań

Dlaczego warto wynająć Wirtualną Asystentkę?

 
Możesz wiele zaoszczędzić - sprawdź poniższe porównanie kosztów zatrudnienia pracownika z kosztami wynajmu Asystentki BrandAssist
tabelakalkulacje_13022017

A ponadto...