Blog

17 sierpnia 2018
wordpress.com czy wordpress.org

WordPress.com czy WordPress.org – którą platformę wybrać?

Marzysz o profesjonalnej stronie, ale wahasz się, czy to dobry pomysł? Chcesz najpierw „potestować” swojego […]
13 sierpnia 2018
organizacja eventu

Organizacja eventu – jak zacząć w 5 krokach?

Prowadząc biznes, warto zastanowić się nad organizacją własnego eventu. Organizacja eventu to bardzo silne narzędzie […]
8 sierpnia 2018
wygodna praca z excel

Wygodna praca z dwoma (i więcej) plikami Excel

Porównywanie danych między dwoma lub kilkoma plikami Excel bywa uciążliwe. Poznaj metody na ułatwienie sobie […]
19 czerwca 2018
mikrofon-wywiad-pytania

Wywiad z Elą – uczestniczką pierwszej edycji kursu BrandAssist Wirtualna Asystentka

Przedstawiamy uczestniczkę szkolenia Wirtualna Asystentka w 2017 roku – Elżbietę Danel-Firlę. Szkolenie w tamtym czasie […]
14 czerwca 2018
kopię zapasową

Krótka lekcja o tym, dlaczego warto mieć zawsze kopię zapasową

Letni wieczór, ostatnie poprawki w projekcie i chwila nieuwagi. Zalanie laptopa zdarza się najlepszym, np […]
7 czerwca 2018

Wirtualna Recepcja – przykład naszego klienta: salon fryzjerski

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam, jak w praktyce funkcjonuje Wirtualna Recepcja na przykładzie jednego z naszych […]
27 maja 2018

Jak przywitać nowych członków grupy – instrukcja

Grupy na FB to temat rzeka. Ilu adminów, tyle pomysłów na ich wykorzystanie. Dziś przytoczę […]
4 maja 2018

Sprzęt Wirtualnej Asystentki, czyli hardware Wirtualnego Biura

Może dopiero zaczynasz i zastanawiasz się w jaki sprzęt się zaopatrzyć, a może już pracujesz […]
13 kwietnia 2018

Facebook (Graph) Search w 2018 roku

Co lubią Twoi fani? W jakich innych grupach spędzają czas? Dowiedz się, w jakich miejscach […]
27 marca 2018
promocja eventu

O czym warto pamiętać, promując swoją firmę na eventach?

Coraz więcej przedsiębiorstw chętnie uczestniczy w wydarzeniach jako partner spotkania w celu pokazania swoich produktów […]