Eliza, coach i psycholog
16 listopada 2015
7 grafik, bez których nie może istnieć sklep online
11 lutego 2016

Agata, architekt

Agata to architekt z ogromnym potencjałem i dużą ilością zleceń. Coraz częściej nie ma czasu na budowanie swojego wizerunku w Internecie. Doskonale jednak zdaje sobie sprawę, że to poczta pantoflowa daje jej najwięcej klientów, a strona firmowa powinna być profesjonalną wizytówką. To tam w pierwszej kolejności wchodzą potencjalni nabywcy jej prac. Niestety uzupełnianie jej o nowe treści oraz zdjęcia portfolio było ostatnią czynnością, na którą miała ochotę. Regularnie odkładała te zadania na później, tym samym sobie szkodząc, gdyż każdy, kto trafił na jej stronę, nie miał dostępu do nowych prac oraz projektów.

Teraz Asystenci uzupełniają i aktualizują stronę firmową Agaty raz w miesiącu po 2 godziny, co kosztuje ją 80 zł miesięcznie. Plusy? Przestała mieć wyrzuty z powodu nieaktualnej strony WWW, a każdą wolną chwilę mogła poświęcić na przygotowywanie nowych ofert. Teraz jest spokojna, ponieważ wie, że odsyłając potencjalnych klientów na stronę, nie straci ich przez brak ciekawych projektów oraz nieaktualne treści.